• Wpisów: 84
  • Średnio co: 18 dni
  • Ostatni wpis: 3 lata temu, 09:25
  • Licznik odwiedzin: 11 442 / 1575 dni
 
weronikaiosk15
 
Opis:

Na tej diecie trzeba wyeliminować z jadłospisu węglowodany i spożywać niewielkie ilości tłuszczów.Dieta trwa powinna trwać 7 dni, ale sądzę że powinna trwać dłużej i jest bardzo monotonna.

Przygotowanie:

Przez parę dni przed dietą nie jeść tłuszczów, napoi gazowanych i słodyczy.

Jadłospis:

1) Śniadanie powinno składać się ze szklanki wody, w której możemy rozpuścić witaminy, mały jogurt i jakiś owoc.
2) Obiad to gotowane lub grillowane czerwone mięso i nie więcej niż 150 gram, surówka z marchewki lub sałatka z pomidorów z dodatkiem oliwy.
3) Kolacja to ryba pieczona, jakieś warzywo i ewentualnie jogurt naturalny.

“I takie menu powinniśmy jeść co drugi dzień, a na pozostałe dni stworzyć sobie inny pakiet. Z mięs może być jeszcze wątróbka, drób, najlepiej kurczak lub indyk, bo jest najbardziej chudy, rybę można zastąpić owocami morza. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna przekroczyć 500 kalorii, a przez dwa dni powinniśmy ograniczyć się tylko do śniadania i tzw. obiadokolacji.”



Efekt :
Na tej diecie, jeśli stosujesz ją 7 dni to chudniesz 4kg, a jeśli dłużej ją stosujesz to więcej spalisz.

Efekt jojo ?

Ćwicz i jedz mało i będzie idealnie <3

  •  
  • Pozostało 1000 znaków