• Wpisów: 84
  • Średnio co: 18 dni
  • Ostatni wpis: 3 lata temu, 09:25
  • Licznik odwiedzin: 11 442 / 1575 dni
 
weronikaiosk15
 
Opis:

Dieta ta trwa miesiąc. Zasada prosta 500 kcal w dni powszednie, a 650 kcal w weekendy. Oczywiście przy tej diecie można brać różne wspomagacze i witaminy. Nie liczymy limitu kalorii warzyw.

Przygotowanie:
Tak jak przy innych dietach. A jeśli jesz mało jak "motylki" to nie musisz się przygotowywać.

Przykładowe menu na parę dni :

500/500 kcal
3x jabłko 150 kcal, pomarańcz 110 kcal, serek wiejski + 20g dżemu light 150 kcal, 3x kawa 100 kcal, sałatka 40 kcal

435/500 kcal
2 x cappuccino Starbucks 200 kcal, serek wiejski 120 kcal, kromka chleba tostowego 55 kcal, kawa 30 kcal, 1/4 pomarańczy 30 kcal  

640/650 kcal
2x kawa 30 kcal, serek wiejski 160 kcal, kromka chleba tostowego 55 kcal, pomarańcza 110 kcal, nestea light 5 kcal, jogobella light 110 kcal, nektarynka 50 kcal, sałatka 40 kcal, jabłko 50 kcal  

Efekt:
Jeśli na tej diecie będziesz miesiąc to zgubisz około 15 kilogramów. Pamiętaj o ćwiczeniach.



9oiuytr (4).jpg

  •  
  • Pozostało 1000 znaków